v Marketing

Tříštit Facebook stránky?

Dnes bych vás rád poprosil o pomoc s problémem, který aktuálně řeším. Jedná se o stránky na Facebooku, respektive jejich tříštění a štěpení na jasné obsahové celky.

Nejdřív by se hodilo trochu kontextu: píšu blog Pravý Gentleman, který má i svoji Facebook stránku. Ta zastřešuje veškeré mé aktivity v oblasti pánského stylu. Na základě zmíněného blogu jsem nedávno založil e-shop Gentleman Store, pro který jsem založil speciální Facebook stránku.

Nějakou dobu jsem fungoval takto se dvěma, ale nyní přemýšlím, zda-li je nesjednotit.

Obsah na FB Pravý Gentleman

Na stránce Pravý gentleman je hlavním obsahem informování o nových článcích na blogu, dále sdílení zajímavých českých článků a mých dalších aktivit. Nepublikuji příliš často, průměrně cca 1x za 2-3 dny.

Počet fanoušků: 1734

Obsah na FB Gentleman Store

Na stránce Gentleman Store informuji striktně jen o eshopu: nové produkty, slevové akce a tak dále. Publikuji ještě méne často, cca 1x za 7 dní.

Počet fanoušků: 207

Proč to vůbec řeším?

Mám 1 základní problém – jsem na to sám a v současnosti hodně tříštím své síly, peníze a pozornost. Snažím se své aktivity mírně konsolidovat a působit celistvěji.

Na druhou stranu je na Facebooku základní problém s relevancí. Zprávy ohledně e-shopu nemusejí být přesně cílené pro publikum stránky Pravý Gentleman. A opačně. Nicméně v malé míře investuji do FB reklamy – kdybych měl pouze 1 stránku, výsledky by byly znatelnější.

Co chci udělat?

Uvažuji tedy nad tím, že bych Facebook stránku Gentleman Store zrušil. Dal na ní pár příspěvků s výzvou, aby lidé přešli na stránku Pravého Gentlemana a smazal ji. Získal bych tak pouze jednu stránku, na které by se soustředily všechny mé aktivity.

Pak by šlo jen o to vytvořit mix příspěvků, který by byl zajímavý a zároveň plnil mé cíle.

Co si o tom myslíte?

Napsat komentář

Komentář

  1. Já bych to určitě nechal tak, jak to je nyní. Občas můžeš zpropagovat Gentleman Store na Pravém Gentlemanovi a opačně, ale myslím, že cílovka se může lišit a někdo třeba nechce nakupovat a články o e-shopu by mu vadili. Ať si každý vybere.