Rubriky
Marketing

Jak mít zájemce o práci vždy na dosah

Rád bych se s vámi podělil o rychlý tip, který jsem vyzkoušel ještě v Le Premier. Jde o myšlenku, která se týká hledání zájemců o práci.

Zjednodušeně: vybudovat si seznam zájemců o práci ještě dřív, než je budete potřebovat.

V případě Le Premier to vypadalo tak, že jsem na klasickou stránku Volná místa dal do spodní části jednoduchý Mailchimp formulář. Do něho lidé mohou zadat svůj e-mail s tím, že je budeme informovat, pokud budeme shánět nové lidi.

Má to jednu slabinu: přihlášení lidé nemohou dopředu tušit, koho a s jakými schopnostmi budete shánět.

Ale pro určitý typ nadšených lidí, kteří hledají práci stejným způsobem jako já, je to požehnání.

Většinou si totiž vyhlédnu firmu, pro kterou bych rád pracoval a až pak řeším, jestli zrovna hledají někoho s mými schopnostmi.

Funguje to?

Upřímně, nevím. Proto to prezentuji jako myšlenku a nápad, ne funkční řešení. V Le Premier byl formulář hodně skrytý na hodně málo navštěvované stránce, přesto se již okolo 10 lidí k odběru přihlásilo.

A 10 lidí, kteří chtějí pracovat pro vaši firmu, to není tak špatné.

Co si o tom myslíte? Viděli jste, že by něco podobného fungovalo?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *