Rád bych se s vámi podělil o rychlý tip, který jsem vyzkoušel ještě v Le Premier. Jde o myšlenku, která se týká hledání zájemců o práci.
Zjednodušeně: vybudovat si seznam zájemců o práci ještě dřív, než je budete potřebovat.
V případě Le Premier to vypadalo tak, že jsem na klasickou stránku Volná místa dal do spodní části jednoduchý Mailchimp formulář. Do něho lidé mohou zadat svůj e-mail s tím, že je budeme informovat, pokud budeme shánět nové lidi.
Má to jednu slabinu: přihlášení lidé nemohou dopředu tušit, koho a s jakými schopnostmi budete shánět.
Ale pro určitý typ nadšených lidí, kteří hledají práci stejným způsobem jako já, je to požehnání.
Většinou si totiž vyhlédnu firmu, pro kterou bych rád pracoval a až pak řeším, jestli zrovna hledají někoho s mými schopnostmi.
Funguje to?
Upřímně, nevím. Proto to prezentuji jako myšlenku a nápad, ne funkční řešení. V Le Premier byl formulář hodně skrytý na hodně málo navštěvované stránce, přesto se již okolo 10 lidí k odběru přihlásilo.
A 10 lidí, kteří chtějí pracovat pro vaši firmu, to není tak špatné.
Co si o tom myslíte? Viděli jste, že by něco podobného fungovalo?